I want candy

Nyss hemkommen från att ha barhoppat med Polly från min spanskaklass. Vi tyckte vi borde testa lite olika barer i La Gracia, ett område nära där vi bor så vi gick runt och drack ett glas vin i varje bar vi gick in i innan vi drog vidare till nästa. I den sista baren mötte vi upp Kam och Myrthe också från spanskaklassen. Har haft en mycket trevlig kväll men nu blir det nog sängdags. Har varit supertrött hela dagen och bara legat på soffan och sett på film (Sex & the City och Marie Antoinette), måste vara all stress och sömnbrist från hösten som kommer ikapp. Nu ser jag fram emot en ledig dag imorgon, ska bara städa och packa inför Sverige-visiten. På måndag ska jag handla ett par julklappar och sedan blir det flyg mot Götteborrrg (läses på Göteborska då jag just nu är relativt onykter och av någon anledning då börjar prata göteborska, ni som känner mig (Tessy, Carina...) vet vad jag menar ;) ) Ska bli så roligt att komma hem ett par veckor, längtar så efter alla mina bästaste underbaraste vänner hemma i Karlstad, puss på er! Nä nu börjar jag bli sådär översentimental och känslosam, dags att sova! Hej hej!!


Älskar modet från den här tiden, skorna, klänningarna, frisyrerna. Och varje gång jag ser klippet vil jag äta en massa bakelser... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0