Veckans saknar



Veckans blää:



Just nu lever jag på Nescafe snabbkaffe gjort på mjölk då det är det minst äckliga alternativet om man vill dricka kaffe hemma. Skolans automatkaffe ska vi inte ens prata om, det förtjänar inte ens att kallas kaffe överhuvudtaget. När jag äntligen kom på hur man skulle välja "utan socker" i automaten fick jag även veta varför man envisas med att automatiskt ha i socker. Det är nämligen det enda som gör kaffet någorlunda drickbart. Caféerna här är de enda som har gott kaffe, borde kanske fråga om jag får köpa lite av deras lager så jag kan göra själv hemma. Nåja, nog tjatat om kaffe. Nu ska jag plugga lite spanska och sedan sova. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0