Regn idag



Jag ska tillbringa dagen med att titta på serier och handsy volanger till något som ska bli en kjol, handsy veck på något som ska bli en topp samt rita två mönster och påbörja ett projekt till vår färgkurs. Ingen fritid här inte. Dessutom har alla förstaårsstudenter mycket begränsat med tid i sysalarna så har man ingen symaskin hemma så får man sy för hand. Förhoppningsvis kommer jag dock att få min egen symaskin nedskickad snart. Jag ska i alla fall inte klaga för jag är nog en av få som kan plugga och titta på serier samtidigt, den lyxen hade man inte på ssk-programmet... :) Nä nu är det dags att sätta igång så jag slipper vara vaken så sent inatt. Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken underbar lyx Alexandra, "plugga" och kika på serier ;) Önskar jag kunde göra samma sak... Har dock spelat in massor av prat (av mig själv) så jag kan ligga och lyssna på saker till tentan istället för att läsa ;) Alla sätt är bra sätt.



Just nu ser det ut som att jag hoppar skolan till våren. Ska iallafall flytta hem till Köping, den 18e december ;) Men det vet knappt någon om så schhhh!! ;)



Hur går det för dig?

KRAMAR

2009-11-22 @ 13:18:40
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0