Uppdatering

Bloggar lite kort idag bara så att ni vet att jag lever. Har så mycket att göra om dagarna (och nätterna) numera att jag knappt hinner varken äta eller sova, så att blogga blir näst intill omöjligt vissa dagar. :S Igårkväll var jag ute och åt med min spanskagrupp. Supertrevligt och god mat, gott vin, och god tiramisu till efterrätt. Borde ha tagit lite bilder men glömde helt av det. När jag kom hem hade Jacqueline precis haft en vinkväll men en vän så det slutade med att hon och jag öppnade en flaska till och satt uppe och pratade till klockan halv tre inatt. Känns jättekul att vi kommer så bra överens och att det funkar så bra att bo tillsammans. När jag flyttade ner hade jag ju ingen aning om var jag skulle hamna eller vem jag skulle bo med.

Nu ska jag bege mig till affären och köpa kaffe, sedan ska jag konstruera ett mönster till min kjol och efter det ska jag till skolan och sy två kjolar som måste vara klara till måndag. Måste verkligen försöka få ner min symaskin nu, det funkar inte att hinna med allt som man måste om man inte kan sy hemma också. Ska ringa DHL idag och kolla priser, de levererar ju från dörr till dörr vad jag förstått. Får hoppas det inte är alltför dyrt.

Idag fyller mami år förresten, ska ringa henne ikväll. Jag tvivlar på att hon läser bloggen med tanke på att hon inte äger en dator, men Grattis mamma i allafall... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0