Blir galen igen

Tjej med lägenhet 1 sitter just nu och väntar på att jag ska höra av mig med mitt besked som jag inte kan lämna förrän jag fått besked från tjej med lägenhet 2 som aldrig hör av sig... Sitter och nervositets-äter croissanter så jag får ont i magen just nu.... Fick förresten sällskap här igår av tre amerikanska tjejer, som tur är så är de inte här så mycket. Inte det att de var otrevliga på nåt sätt men rummet är på ca 8 kvadrat (inkl badrum) och endast inrett med två dubbelsängar och fyra skåp för förvaring av väskor, så boendeytan är rätt begränsad så att säga för fyra personer. Så nu sitter jag och hoppas och hoppas på att få flytta ut imorgon så jag inte behöver boka en vecka till på vandrarhemmet, det är jag inte särskilt sugen på just nu. Jag vill ha ett eget badrum och en spis så jag kan laga mat och inte behöver leva på äckliga müslibars och croissanter hela dagarna. Jag vill ha ägg och tonfisk!! Låter skumt men de senaste dagarna har jag varit sjukt sugen på just ägg och tonfisk, kan vara ett tecken på proteinbrist kanske??

Denna backe gick jag uppför idag på väg till lägenhet nr 2.

Just ja, när jag väl kom fram till gatan upptäckte jag att jag glömt att skriva ned gatunumret och lägenhetsnumret. Desperat vandrade jag fram och tillbaka och försökte för allt jag var värd minnas vad tjejen skrivit i mailet. Då kom jag på att jag har ju internet i mobilen, använder det aldrig för att det är för dyrt o känns onödigt när man har det på datorn, men nu fick det vara värt den gissningsvis sjukt höga kostnaden att mobilsurfa från Spanien så jag kunde kolla mailen. Så allt löste sig till slut och jag kom till rätt lägenhet. :)

Nu ringde precis tjej med lägenhet 2, som heter Jacqueline, och sa att jag fått rummet så imorgon får jag flytta in. Wiiee!!! Imorgon blir det tonfisk och ägg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0