Första dagen i skolan

Japp, då var första dagen avklarad. Vi fick en massa information som jag glömt hälften av samt en rundtur på skolan. Eferåt var vi några i klassen som gick och fikade på ett café i närheten medans vi väntade på att kunna gå och fixa våra student ID cards som ska vara bra för nånting som jag inte kommer ïhåg. Fick i alla fall världens prestationsångest idag då alla var typ 20 och hade livserfarenhet som vilken 50-åring som helst. Alla hade varit ute och rest massor och planerar fortsatta studier på en massa prestigefyllda designskolor runt om i världen, helt galet! Passar jag in här?? Efter idag känns det som att jag inte har någonting gemensamt med någon. :( Sitter på mitt lilla röda rum just nu och tröstäter något som ser ut som korvbröd med choklad i, supergoda men inte så nyttiga för min lilla mage som inte tål någon form av raffinerade kolhydrater, men hjärnan blir glad i alla fall. :)

Jag har inte tagit några bilder idag så jag googlade fram en bild på skolan så ni får se. I fönstret ställer de ut olika studenters arbeten så att folk på gatan kan se dem.

Kommentarer
Postat av: Linda

du har visst nånting gemensamt med de andra, du har valt utbildningen i ett helt annat land än du är ifrån. jag tror att du kommer lyckad görbra och känna dig mer hemma när det gått ett tag. =) Lycka till! Kram

2009-10-19 @ 20:34:20
URL: http://lindali.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0