Gaahhh!

Har lagt ut mig på två nya annonssidor här på morgonkvisten. På den ena fick jag ett infall att publicera en bild också för att visa upp mitt trevliga ansvarsfulla jag för spanjorerna. Problemet är bara att när bilden publicerades förstorades den upp gånger hundra och man kan se varenda liten por och begynnande ansiktsrynka i mitt fejk-tannade ansikte. Gaaahhh!!! Detta kan ju följdaktligen inte locka särskilt många att vilja hyra ut något till mig så nu försöker jag desperat ta bort annonsen och lägga ut en ny, för självklart när något sånt här händer så händer det på ett ställe där man inte kan redigera annonsen efter den publicerats. Har klickat två gånger på radera annons men den ligger fortfarande kvar och skrämmer bort potentiella hyresvärdar. :( Panik!!!

Så här såg inte bilden ut:


Uppdatering: Annonsen är borta och en ny med en betydligt mindre bild är upplagd! Puh!

Kommentarer
Postat av: Niklas C

Vad jobbigt att bilden blev så stor men skönt att du lyckades fixa till det till slut =)



Du är skitsnygg på den bilden ;)



Ja det skulle vara jättekul att komma till Barcelona och träffa dig =) Vi får se var vi hamnar i sommar =)



Kraaamar

2009-10-10 @ 13:35:09
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0