Karlstadbuss

Ärligt talat, vad är det för b-js-system Karlstadbuss kommit upp med??  Två gånger har jag åkt buss sedan de införde nya systemet och båda gångerna har jag missat min tilltänkta buss pga av krångel med biljettköp och varit tvungen att ta en annan som lett till att jag kommit försent. De satans biljettautomaterna funkar inte och på Pressbyrån har det varit lång kö för att köpa busspengar. Hade det inte varit för att jag fick punktering på cykeln igår hade jag bojkottat dem för resten av min tid här i landet. Så det så!



Kommentarer
Postat av: Niklas C

Svar: Ja visst är kläderna snygga =) Jag längtar tills jag får hem dem =)



Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova...



God natt

2009-10-06 @ 22:02:37
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0