Marknadsföring och papegojor



Idag gjorde jag upptäckten att på gatorna går det inte bara omkring duvor utan även små gröna papegojor! Jättehäftigt tycker jag i alla fall som inte är så berest sedan innan. :)

Idag hade vi marknadsföring på schemat, och det verkar som att det kommer att bli en väldigt spännande och intressant kurs. Jag har förstått sedan tidigare att marknadsföring är en viktig del av att jobba som designer men jag har nog inte förstått exakt hur viktig förrän idag, så jag ser verkligen fram emot att få lära mig mer om detta. Vi fick dela in oss i smågrupper som vi kommer att jobba i med olika projekt framöver. Jag hamnade med tre jättgulliga tjejer som jag inte pratat så mycket med innan. En är från Barcelona, en från Uganda och den tredje är från Australien. Det är en sak som är så häftigt med våran klass att vi verkligen är folk från hela världen, jag tror det är tre spanjorer, sedan är alla andra från olika länder över hela världen; Italien, USA, Sydafrika, Koatien, Colombia, Asien om det var Korea eller Taiwan, jag kommer inte ihåg, m.m. m.m. Jättespännande verkligen, det känns som att alla kommer att kunna tillföra så mycket från sina olika kulturer och man kommer säkert att lära sig massor av nya saker.

Nu måste jag ta tag i mitt projekt om La Gracia, redovisningen blev flyttad till imorgon istället för fredag så nu är det bäst att dra igång så man hinner klart i tid. Hej hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte rädd för gojorna? Är din ugandiska vän mot förmodan från Karamoja så vill jag ha hennes emailadress.



Hurra för dig!

2009-10-21 @ 22:32:50
Postat av: Johan

Kom mitt namn med? Johan

2009-10-21 @ 22:34:27
Postat av: Niklas C

Vad häftigt med papegojorna =) och vad kul att alla är från så olika ställen...



Kram

2009-10-22 @ 15:02:40
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com
Postat av: Christin

Nej vad söta papegojor! Hoppas du känner dig bättre!

2009-10-23 @ 19:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0