Mitt rum är knallrött


T o m golvet i badrummet...

Än så länge är jag själv i rummet också, känns bra, har inte haft så mycket energi till att vara social sedan jag kom hit igår. Idag känns det i alla fall bättre. Har sovit nästan 12 timmar inatt, jag sov till och med över hotellfrukosten imorse. Eller vandrarhemsfrukosten kanske man säger... Jag missade den i alla fall så nu har jag festat till det med en banan och några körsbärstomater samt en flaska vatten till frukost istället. Idag ska jag bege mig ut på upptäcktsfärd och bland annat försöka hitta skolan. Den ska tydligen bara ligga 3,5 km bort så det borde ju funka att gå dit. Jag har hört så många skräckhistorier om ficktjuvar och andra skumma människor på metron att jag inte vågar mig på den riktigt än... :) Jag kommer att bli super fit härnere som går överallt och dessutom tvingas lyfta 25 kg resväskor in och ut ur mitt skåp flera gånger om dagen. :) Självklart har jag ju det övre skåpet så det blir extra jobbigt. Har den övre sängen också för övrigt, och jag har det senaste dygnet tvingats inse att 29-åriga tanter inte ska hålla på och klättra i och ur våningssängar. Är nära att ramla varje gång, det är bara en tidsfråga innan det händer på riktigt.

Nu ska jag springa ner till receptionen och låna en penna så jag kan skriva ner vägbeskrivningen till skolan. Världens bästa uppfinning heter Google Maps om ni inte visste det redan. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

HEJ VÄNNEN!! Härligt att höra att du lever och har det bra.

Haha, vilket rum alltså!!! Är det vandrarhemsrummet eller ditt nya hem?

Hittade du skolan?

KRAM

2009-10-18 @ 17:30:47
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0