Mynt överallt

Blir galen på alla dessa mynt. Inte nog med att man måste ställa om hjärnan till euro, och försöka förstå att 29 euro inte är så billigt som det först låter, man måste även lära sig urskilja alla satans småmynt också. Jag blir så stressad varje gång jag står i kassan att jag hittills bara betalat med sedlar varje gång. Idag försökte jag mig på mynten när det kostade 13, 40 och hon i kassan undrade om jag hade 3,40 men när jag grävde runt i nedanstående sörja samtidigt som jag fick stressade blickar av de andra kunderna fick jag panik igen och ljög och sa att jag inte hade det...

1 euro, 2 euro, 50 cent, 20 cent, 10 cent, 5 cent, 2 cent, 1 cent....gaaaahhh!!!!

Kommentarer
Postat av: Niklas C

Usch vad jobbigt med alla mynt!

2009-10-27 @ 19:26:58
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0