Vandrarhem bokat

Idag har jag bokat in mig på ett vandrarhem för hela första veckan i Spanien. Tyckte det var lika bra då jag inte riktigt har allt klart med boende än, ska titta på några rum de första dagarna där nere men man vet ju inte hur det kommer att gå. Så nu är jag inbokad på Urbany Hostel.


Har även skrivit ut mitt boarding pass, fixat hotellrum på Skavsta natten innan flyget går och gjort en massa andra praktiska grejer. Nu börjar jag känna mig redo att ta mig an det spanska storstadslivet. Ska bara öva in några viktiga spanska fraser också innan jag åker som kan vara användbara när man ska åka taxi eller checka in på hotellet. :)

Imorgon är det sista dagen på jobbet, känns lite sorgligt faktiskt, kommer att sakna mina kära kollegor. Däremot kommer jag inte sakna att stå och prata om skillnaden på spikmattor och fiskoljor hela dagarna. Efter tre år känns det som att det är dags att pröva på någonting annat.

Dags att sova!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej tjejen! Du är så modig tycker jag!!! Du kommer klara det här galant.

Förstår att det är lite sorgligt att lämna jobbet, det blir ju ens vänner man jobbar med. Tur att internet finns sen ;)



Åker du på fredag??

KRAM

2009-10-13 @ 10:24:32
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0