I don´t wanna do bad things with you Edward



Wiiee, den 13 juni är det dags! Säsong 3! I väntan på det tittar jag på säsong 1 idag samtidigt som jag pluggar. Just ja, såg Twilight och New moon i helgen, som alla tjatat på mig att jag måste göra. De var helt okej, men tyvärr inte ens i närheten av samma klass som True Blood. Jag är ledsen att säga det mina Twilight-älskande vänner men New moon var till och med stundtals lite småtråkig och Edward är ju inte riktigt lika het som Bill och Eric. Kommer jag att börja få hatkommentarer från alla Twilight-fans där ute nu??

Kommentarer
Postat av: Linda

jag älskar edward!!!! ;P

2010-04-02 @ 00:14:16
URL: http://lindali.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0