Regn hos mig



Jag som varit ambitiös och filmat åskvädret, ösregnet samt en liten rundtur i vår trädgård och så går det inte att ladda upp filmen på youtube, fast jag har rätt format. Konstigt, kanske är nåt med vädret för jag kan inte skicka sms heller trots att jag fyllde på kontantkortet igår... Nåja, ni får väl nöja er med en halvtråkig bild på översvämningen jag strax ska bege mig ut i. Ska möta upp Kam och Selena på lite mat, drinkar och skvaller om ett par timmar. Vi har inte setts på över en vecka så vi har lite att ta igen. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

...och här snöar det efter att ha varit riktig vår igår. SURT!!!



KRAMAR

2010-04-05 @ 12:04:24
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Linda

Håller med Sandras kommentar. SNÖ när det börjat bli vår?! Tur är att den inte la sig utan försvann lika snabbt som den kom ner. Kram

2010-04-05 @ 23:32:01
URL: http://lindali.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0