The list

Snor Lindas onödiga lista:

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Tre, en till grinden till gården, en till mitt hus och en till Fredriks och Maryahs hus.


Vilken svordom använder du mest?
Fi**a.


Äger du en iPod?

Nope, har en liten sliten Zen Creative med trasiga hörlurar.


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

Nån gång mellan 06 och 08 beroende på vilken dag det är.


Använder du flipflops även när det är kallt ute?

Använder aldrig flip flops, de verkar obekväma och svåra att gå i, som att de ska ramla av när som helst.


Var köper du dina matvaror?

Jespac, Condis eller Bonpreu, det är de matvarubutiker som ligger nära där jag bor.


Vilken var den senaste filmen du såg?

Tim Burtons Alice i Underlandet. Nej, nu ljög jag, det var ju New moon!


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

En lägenhet i Barcelona.


Har någon någonsin kallat dig lat?
Jag är frukstansvärt lat så förmodligen, även fast jag inte kan komma på det just nu.


Vilken cd ligger i din spelare just nu?

Ingen, alla mina CD-skivor befinner sig i min systers garage i Karlstad.


Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?

Beror på hur nyttig jag försöker vara.


Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?

Ja, och till råga på allt var det en hemlighet som personen i fråga gott kunde ha behållt för sig själv. Too much info, por favor!


Vem var den senaste som ringde dig?
En tjej i klassen.


Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

Vissa gör nog det.


Hur många syskon har du?
Tre halva.


Är du blyg inför det motsatta könet?

Nej, det skulle jag inte vilja påstå.


Vilken film kan du alla replikerna till?

Dirty dancing...det är nog den enda.


Äger du några band-t-shirts?

Näe.


När flög du senast?

I januari när jag återvände till Bcn efter jullovet.


Hur många stolar står kring ditt köksbord?

Jag har inte ens ett kök, än mindre ett köksbord.


Läser du för skojs skull?
Ja, fast jag har tyvärr aldrig tid att göra det.


Pratar du några andra språk?

Engelska, lite franska och italienska, spanskan börjar ta sig.


Diskar du din egen disk?

Ja, det finns ingen annan som vill göra det åt mig så...


Har du gråtit offentligt?

Ja, ett par gånger när något väldigt sorgligt hade hänt.


Vilka gör du, önskningar eller planer?

Försöker göra planer av mina önskningar.


Försöker du alltid lära dig nya saker?

Ja, det är väldig givande och roligt att lära sig nya saker.


Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?

Har världens o-orginellaste tatuering i ljumsken; kinesiska tecknet för kärlek, nästan så jag skäms för att berätta det. :) Har haft piercing i tungan och mouche (som jag fortfarande har kvar ärret från) och har en i naveln som fortfarande hänger kvar. Oj, läste fel, trodde frågan var om jag hade några. Ja, det finns en tatuering jag vill göra.


Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Känslomässig mognad och intelligens.
 

Gillar du din boendesituation?

Ja, med tanke på att jag bor i svindyra Barcelona och de flesta måste dela flera stycken på minismå lägenheter för att ha råd att bo här så är jag väldigt nöjd med mitt egna lilla krypin just nu.


Äter du frukost dagligen?

Japp, frukost är ju det viktigaste målet.


Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Ja, varenda en...


Vilken är din favoritfrukt?

Apelsin.


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

Fruktansvärt petig!


Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?

Alla invånarna i den där byn där de där tjejerna blev våldtagna, när jag såg Uppdrag granskning på SVT play förra veckan. Skrämmande vilka idioter som går lösa i samhället.


Vad var det senaste du åt?

Ananas.


Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

Kan inte välja, handlar väl snarare om personkemi än kön.


Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Min pappas farmor hette Alexandra men kallades för Sandra. Jag döptes till Sandra men när jag blev vuxen kände jag mig mer som en Alexandra så jag bytte.


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

Jag vill ha choklad!!!


Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Nja, vet inte, kanske. Har så många andra drömmar jag vill förverkliga att jag aldrig tänkt på det.


Sover du på sida, mage eller rygg?

På sidan, kan inte somna om jag inte ligger på sidan, skumt men sant.

 

Har du någonsin köpt något från eBay?
En gång blev jag nästan lurad att köpa en svinbillig mp3 från Kina men när portot skulle gå på flera hundra så vägrade jag betala.


Tycker du om att krama folk?

Beror väl på vem som vill kramas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0