Bakisdöden

Huvaligen, alldeles för många mojitos och sen hemgång (kom hem vid 6-tiden imorse) gjorde att jag inte tog mig ur sängen förrän 18.30 idag. Jag är för gammal för sånt här leverne. :S Tur att vi hade roligt i alla fall. :)
Min mobilkamera är ju rätt kass så bilderna från igår ser väl kanske inte så roliga ut men jag lägger upp dem i alla fall. 
       

Det är någon slags karneval här i helgen då alla klär ut sig och det är parader och grejer. Det var en på vår gata ikväll, en massa trummor, dans och fyrverkerier ca fem meter från mitt fönster. Lite mer än vad min bakfulla hjärna var sugen på just då.

Har legat i sängen hela kvällen också och tittat på film; Torsk på Tallin och Djävuln bär Prada. Imorgon ska jag försöka vara lite mer produktiv och plugga lite, sedan på kvällen ska vi från spanskaklassen hem till Polly och hennes sambo på middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0