Dagens väder

Barcelona: +11 och sol.
Karlstad: -14, grått och molnigt.

Imorgon flyger jag tillbaka till Spanien igen. Känns lite tråkigt att behöva lämna alla igen men skönt att få komma tillbaka till värmen. Jag klarar verkligen inte av att frysa. Är det minus 14 grader ute så ser jag ingen som helst anledning att lämna huset. Hatar när det värker i ansiktet för att det är så kallt ute, jag blir helt handlingsförlamad och vill bara krypa ihop i fosterställning och vänta på våren.

Idag ska jag fika med Sandra och sedan hjälpa Therese att sy gardiner. Men först måste jag åka ner på stan och köpa mig en ny resväska. Den jag har, en jätte-Samsonite i plast som väger dryga 6 kg, är helt hopplös att packa i. Eftersom Ryanair bara tillåter 15 kg incheckat bagage krävs det inte så mycket packning innan man nått maxvikten. Så nu måste jag hitta en lättare väska så jag kan få med mig lite grejer tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Sandra

framme säkert? ;)

Kram

2010-01-05 @ 22:30:40
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0