Mycket å göra!

Gaah! Stressar runt i stan som en galning och letar lägenhet! Det är inte svårt att hitta lägenhetsannonser som tur är, de senaste dagarna har jag mailat på ett tiotal rum i lägenheter. Idag fick jag t o m svar på en lägenhet som jag inte ens var intresserad av, måste ha råkat mailat på den av bara farten. Anyway, än så länge har det inte varit någon som kännts riktigt rätt. De flesta rum är alldeles för små, man kan med nöd och näppe klämma in en säng och en garderob i dem, då blir det svårt att få plats med en symaskin och två stora lådor med tyger bl a. Imorgon ska jag titta på två rum till, hoppas de är bättre. Imorgon ska jag även på ett yoga-pass med Polly. 15 blygsamma euro kostar det, får allt hoppas det är ett riktigt bra yoga-pass med andra ord. Alla mina träningskläder ligger kvar hemma i Sverige dock så jag måste hinna med en shoppingrunda innan också.

Min bästa vän; Google maps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0