W a a a a r m ! ! ! ! !

Japp, det var det varma yoga-passet. Att yoga i vad som närmast kan liknas vid en bastu så att svetten bokstavligt talat droppar är inte att rekommendera om man inte druckit tillräckligt med vatten under dagen, eller under passet för den delen. Passet höll på i en och en halvtimme, när det var fem minuter kvar var jag tvungen att gå därifrån övertygad om att jag antingen skulle svimma eller spy om jag stannade en minut till. Där fick jag för att jag önskade mig värme. Nu sitter jag insvept i täcket och äter jordgubbar och dricker vatten. Måste försöka plugga lite ikväll men jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig för. Känner mig lite oinspirerad att göra något alls just nu.

"Kind of hot in these yoga classes...!"


Kommentarer
Postat av: tess

hahahaa underbar avslutning!

2010-01-16 @ 11:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0