Mar Bella Beach

Flyttlådorna står kvar där de står. Blev en lunch på stranden med Selena följt av några timmars stekande, följt av knallröda axlar. :( Mar Bella Beach är en nudiststrand men även mer påklädda solbadare går dit. Om man vill slippa de mest turistiga stränderna som oftast är fullpackade den här tiden på säsongen så är det ett lite trivsammare alternativ, såvida man inte är känslig för att ha nakna främlingar runtomkring sig det vill säga.
Jag lyckades glömma handduken hemma (!!!) men Selena hade en bit papper i väskan (efter att ha skickat ett paket tidigare på dagen) som jag fick låna.
Vi tillbringade eftermiddagen med att helt moget ligga och fnissa åt alla nakna människor.
Idag ska jag skicka iväg ytterligare några jobbansökningar, börjar bli rätt knapert i kassan här nu, så håll tummarna för att någon vill anställa mig inom en snar framtid.
Hej hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0