Sooommar, sommar o sol!!!

Har varit på en promenad i parken som ligger alldeles bredvid där jag bor. Våren har äntligen kommit (igen), det är sol och 20 grader varmt just nu, och förhoppningsvis håller det i sig den här gången. Vill inte överraskas av några plötsliga snöfall igen, tack!




Agave-kaktusar. Agave-sirap är ett naturligt sötningsmedel som har låg inverkan på blodsockret. Är sugen på att testa men jag vågade inte ta en bit från kaktusarna då det fanns en förbudskylt för att plocka blommor där. I min framtida trädgård ska jag odla egna agave-kaktusar.



Har även registrerat mig som jobbsökare på Citibanks hemsida idag. Måste börja leta sommarjobb nu, innan CSN-pengarna tar slut... :S

Kommentarer
Postat av: Anneli

hörde att det var varmare i småland än i spanien här om dagen :)

2010-03-28 @ 13:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0