Vilodag

Filmen var jättebra igår. Vill flytta till Underlandet nu, gifta mig med Mad Hatter och skapa en massa bisarra surrealistiska kläder. :P

Idag har jag en mycket lat oproduktiv söndag. Glider runt i pyjamas med en olivoljeinpackning i håret, läser bloggar och msn-ar. Vi har påsklov nu veckan som kommer men självklart ville inte våra lärare att vi skulle gå sysslolösa för det så vi har fått fyra uppgifter att jobba med tills nästa vecka. Ska nog försöka pyssla lite med i alla fall en av dem i eftermiddag, ska rita lite på designen till den dikt-inspirerade klänningen jag pratade om förut. Den som ska vara i ett okonventionellt material, jag ska använda mig av sand och krossat glas har jag bestämt, ska bli intressant att se hur det går.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej tjejen! kan tänka mig att inspirationen kom när du såg den filmen ;) Vill också se den.



Allt bra annars? KRAMAR

2010-03-30 @ 14:50:49
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack för tipset!! Alla tips är mer än välkomna!



GLAD PÅSK PÅ DIG TJEJEN! KRAM

2010-04-01 @ 13:50:31
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0