The mothership



Helt exalterad har jag släpat runt stackars Effie på Ikea idag. Hon verkade inte riktigt uppleva miljön fullt så upphetsande som jag, haha. Hon gick mest och skrattade åt mig som betedde mig som en barn på julafton där jag gick och plockade bland glas, muggar, saxar och förvaringsboxar. Jag köpte mig även ett Flärke datorbord som jag kan ha min symaskin på. Tyvärr hittade jag inga lussekatter :( men däremot köpte jag två burkar sill och Kalles kaviar. Jag har blivit så onyttig sedan jag flyttade ner hit. Hade jag fortfarande bott i Sverige hade jag aldrig köpt varken sill eller kaviar, dessutom äter jag numera corn flakes och mjölk till frukost och choklad som mellanmål i skolan varje dag. Inte särskilt GI alls det. Måste försöka skärpa mig, mina blodsockersvängningar är helt galna just nu, inte bra.

Innan Ikea tog vi en sväng i stan, jag skulle bara visa Effie min favoritaffär Lefties eftersom hon behövde köpa en vinterjacka, men istället blev det jag som impulsshoppade ett par jeans och ett par pumps. Som tur är kostade det mig bara 30 euro.

Skorna är i ett ull-liknande material, tyckte det var lite fint att de såg så vintriga ut. :)

Nu ska jag skruva ihop mitt Flärke datorbord, tur att man blivit proffs på att montera Ikea-möbler genom åren. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va kul att få shoppa lite ;) Skorna va jätte fina, gulligt med ull ;)



Ha en bra kväll. Kramar

2009-12-05 @ 20:35:36
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0