Vad göra, vad göra...?



Ja, jag är glad att jag inte bor kvar i Sverige en dag som denna. Vad hade man valt? Hur hade man hanterat den konflikt som hade uppstått inombords? Ska jag se Idol eller På spåret? Det är tur att Aftonbladet då finns och väljer att dedikera förstasidan till hur man ska hantera denna ångest som kommer att infinna sig klockan 20.00 ikväll. Jag undrar; finns det stödlinjer upprättade speciellt för denna händelse? Kan man få Sobril utskrivet akut under dagen? Kommer Sverige bli ett land i kaos fullt av suicida människor denna fredagskväll? Jag väntar med spänning på morgondagens löpsedlar!

Om ni ursäktar mig så ska jag nu återgå till något mer väsentligt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det var ju verkligen ett världsproblem. Blir så tyvärr när de inte har nåt intressant att skriva om...



så du har gett dig ut i dejtingvärlden i Barcelona, töligt dock att du råkade ut för en stalker ; ) bättre lycka nästa gång.

själv ska jag återgå till att plugga om blodsjukdomar =)

kram

2009-12-04 @ 12:21:11
URL: http://ingenarsomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0