Info för intresseföreningen

Kom precis på att jag har en mikro för första gången på ett och ett halvt år så jag behöver inte längre hetsdricka kaffet innan det kallnar.
Idag har jag ingen speciell läxa till morgondagen (känns skumt att kalla det läxa, som man är tillbaka på gymnasiet igen), så jag passar på att städa lite och fixa iordning i mitt nya hem. Måndagens Ikea-besök resulterade i det varmaste duntäcket de hade, två kuddar, och lite annat småkrafs som man av någon anledning alltid plockar på sig när man är där. Ska försöka att inte inreda hela mitt hem med Ikea den här gången dock.

Fick veta att det tydligen är helt normalt med värdelösa element i det här landet. Det är tydligen för att husen inte är isolerade som det är omöjligt att värma upp dem med endast ett element. Så jag får helt enkelt fortsätta bära runt det när jag förflyttar mig här hemma och hoppas på att det blir vår snart.



Har gått runt och lyssnat på Marilyn Manson (för första gången i mitt liv) hela eftermiddagen. (?!?) Har nog förfrusit delar av hjärnan de senaste dagarna tror jag.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch då, har ni jätte kallt nu?

Vi har bara så förbannat mycket snö att alla e i chock tror ja. Heja VÅREN säger jag bara!

Hur mår du annars? KRAM

2010-02-04 @ 15:57:22
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0