Kurerar mig med gojibär

Ligger nerbäddad i sängen med en förkylning som varat i ganska exakt två veckor nu. Jag får väl kanske skylla mig själv som inte tagit hand om mig ordentligt när jag först blev sjuk, borde kanske ha stannat hemma och vilat istället för att att ha varit ute och ränt hela tiden. Inte konstigt att man aldrig blir frisk nån gång. Nåja, de senaste dagarna har jag försökt vila så mycket som möjligt i alla fall. Idag ska jag ligga i sängen hela dagen har jag bestämt, dricka te och äta gojibär (för att få i mig massa vitaminer så att min immunförsvar vaknar till liv igen) och skriva på ett arbete om sojafibrer och hur de används för att göra biologiskt nedbrytbara tyger.


Kommentarer
Postat av: Christin

Hej! Du får krya på dig! Hur har du det annars där borta, trivs du? Du har tur du som slipper ha vinterjackan som följeslagare överallt.

2010-02-22 @ 16:25:37
URL: http://candycandys.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nämen fy va tråkigt. ta hand om dig nu så du kommer på benen igen! KRAMAR

2010-02-22 @ 20:25:29
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0