Nyvaken

Har knappt sovit nåt två nätter i rad nu då jag hade två inämningsuppgifter i textilhistoria och en sluttenta i marknadsföring idag. Var helt färdig när jag kom hem från skolan vid tre-tiden idag så jag tänkte jag skulle lägga mig och sova ett par timmar innan jag skulle träffa några spanska- och engelska-studenter för en intercambio som vi börjat med på onsdagkvällar. Vi skulle träffas kl 19.30, jag vaknade kl 21.30, så kan det gå. Nu har jag ätit tonfisk, och ska byta om till pyjamas och lägga mig i sängen igen och se ett avsnitt av House innan jag somnar för kvällen.
Vårvädret fortsätter här nere, undrar om man till och med vågar sig på vårjackan imorgon...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0