Söndagsmiddag



På väg till Polly med två flaskor vin, dock inte inköpta på Systembolaget, men jag tyckte det var passande med denna påse. Tyvärr var det ingen annan som fattade det roliga med det hela. :)




Kam hade bakat efterrätten.

Mycket trevlig kväll. :) Nu har jag lyckats släpa mig ur sängen, har slängt in en maskin tvätt och ska försöka ta mig an dagens skolarbete. Vi har work shop week den här veckan, vilket innebär en valfri icke-obligatorisk kurs som ger 0.2 poäng. Needless to say, jag har gett mig själv ledigt denna vecka så att jag istället kan ägna tiden åt att arbeta med alla projekt vi har i de "riktiga" ämnena och kanske få ett bättre slutbetyg i dem istället.

Vaknade med halsont imorse, precis när förra veckans förkylning gått över, så typiskt. Den här vidriga kylan (+5 den senaste veckan) i kombination med mitt kassa element har slagit ut mitt immunförsvar totalt. :( Well, well, mer kaffe så kanske jag känner mig lite piggare. Just ja, mina tygkorvar har jag ju glömt att visa. Vet inte om de isolerar särskilt effektivt dock, då jag skriver detta med stelfrusna fingrar.



Jaja, nu ska jag sluta gnälla och göra något vettigt av denna dag! Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul med lite fest. Några schyssta karlar där borta då?;)



+5!!! haha, vår ju! Här var det -17 inatt!! FY FAN ALLTSÅ! Så jävla trött på detta. Tror jag bokar en flygstol till dig snart

KRAM

2010-02-15 @ 13:16:56
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0