Var e Fjant??

Nu ska jag krypa ner under täcket, eller ja, jag har redan tillbringat kvällen under täcket. Känner mig lite sjuker, har ont i halsen, så jag har legat i sängen och tittat på film och druckit morotsjuice och ätit Ikea-chips hela kvällen. Först såg jag Dirty Dancing (för 350:ionde gången eller nåt sånt) och sedan blev det ytterligare en nostaligtripp tillbaka till 80-talet med Trolltyg i tomteskogen. Två filmer som fortfarande är lika bra som första gången man såg dem för 20 år sedan. (Huva, va gammal man blivit för övrigt... )


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, fy fan va bra de är :)

Hopppas du känner dig bättre idag. KRAM

2010-02-06 @ 10:10:00
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0