Vin, mojitos och salsaklubb

Hamnade på en spontan utekväll med min spanskalärare Jan och en av mina klasskamrater; Chris. Först skulle vi bara gå till en bar och ta ett glas vin, sedan blev det ett par glas till, sedan hamnade vi på en annan bar som sedan ledde till att vi drog vidare till en salsaklubb där vår latinske lärare försökte lära mig och Chris att dansa salsa. Mycket trevlig kväll, önskade att min fru hade varit där dock, hon hade gillat det. <3 Nu är jag hemma och ska krypa till sängs. Imorgon är det flyttpackning och lite homework som gäller.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy va kul!!!!!!!!!!!!



Lycka till med flytten!KRAMAR

2010-01-31 @ 11:11:56
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0