Yeeeyyyy!!!

Har fått världens finaste rum! Det är ett par som bor i ett hus inte långt ifrån där jag bor nu. På gården har de en liten byggnad med ett sovrum och ett badrum, jättefräscht och ganska stort, där ska jag bo. Det blir nästan som en egen lägenhet eftersom jag har egen ingång. Wihoo! Jag får flytta in den 1 februari, längtar jättemycket. När jag kom hem idag efter att ha varit och tittat på rummet och berättade om det för Jacqueline så visade det sig att hon kände paret som äger huset. Så lustigt, så hon ringde till kvinnan, Maryah som hon heter och gav mig lite bra referenser. :) Det funkade för strax efter det så ringde hon upp mig och sa att jag fått det. Så nu ska vi dit och dricka te imorgon.

Nu ska jag glida i mina nya träningskläder som jag köpte idag, för mina andra är kvar i Sverige, och dra iväg på yoga med Polly. Hörde talas om något yoga-pass där de skruvar upp värmen i rummet så man svettas halvt ihjäl. Jag hoppas det är det passet vi ska på för min värmefläkt har gått sönder så det har varit iskallt i mitt rum idag, jag behöver bygga upp lite värme så jag överlever kvällen sedan.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej tjejen! Grattis till "lägenheten" ;)

Hoppas passet var varmt och skönt. Hehe!!



KRAM

2010-01-09 @ 18:58:02
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0