Filmstjärna

I lördags var det meningen att jag skulle få mobilt bredband till min dator. Mina snälla hyresvärdar Fredrik och Maryah hade införskaffat det åt mig. Men när vi skulle installera det funkade det dock inte och efter åtskilliga försök och efter att Fredrik suttit ca en timme i telefon med Movistars inkompetenta kundtjänst och kallat dem diverse fula spanska ord gav både de och vi upp och vi fick reklamera internet-pluppen (inte vet jag vad det kallas) som de skickat oss. Så just nu sitter jag med Fredrik och Maryahs wifi-uppkoppling som inte riktigt når hela vägen ner till mitt underjordiska rum så allt tar 100 år tyvärr.

Just ja, fredagen var mycket trevlig. Fast vi kom aldrig iväg på 80-talsfesten. Alla fyra (jag, Selena, Polly och Selenas room mate) var trötta efter en tung vecka så efter en massa mat och ett par glas rödvin var vi alla jättetrötta och ville bara gå och lägga oss. Det är lika bra att passa på att vila upp oss denna vecka ändå med tanke på vår stundande Valencia-tripp nästa helg. Vi åker på fredagmorgon och har inte bokat något hotellrum i Valencia utan planerar att vara igång hela dagen och natten tills tåget går hem igen på lördagmorgon. Mycket koffein, långa mat-pauser och bekväma skor så ska det väl förhoppningsvis fungera.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj va skoj med en roadtrip!!! ;) Shoppa lugnt!! ;)



Jag ska skriva med en tjej från Sthlm, så det e skönt!!! Men nu har jag verkligen mycket! USCH!!! Å jobbet jag började igår var svin SEGT! FY!



Ta hand om dig! KRAM

2010-03-16 @ 19:40:25
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0