No rest for the wicked

Nu får jag äntligen krypa ner i sängen, ska upp igen om fyra timmar dock, men men nu är i alla fall färgprojektet helt klart. 264 små färgrutor är organiserade och inklistrade in en bok som ska lämnas in imorgon. Idag har jag även hunnit med en färg-lektion, en lektion i konsthistoria, tre timmar Life drawing (ännu mer nakenstudier, fast den här gången med en kille) samt kvällskurs i spanska. Jag röstar för att dygnet ska få åtminstone några fler timmar, det vore trevligt.

Det går omkring någon idiot på gatan här utanför och skriker wohoo!! med jämna mellanrum och har gjort så i ca fem minuter nu. Varför?


Kommentarer
Postat av: fimp

han kanske har vunnit på lotto. sitter här och småfnissar för mig själv åt han, men jag kan i alla fall skylla på vinet haha

2009-11-18 @ 23:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0