Veckans tips!

För er som kämpar med förkylningar där hemma i Sverige kan jag rekommendera en tripp till hälsokostaffären (Life föredragsvis ;) men Hälsokraft funkar också). Där ska ni fråga efter Propex express, världens bästa förkylningspreparat enligt egen erfarenhet. Man tar två tabletter tre gånger dagligen tills man blir frisk. På mig försvann förkylningen på 24 timmar. Ångrar verkligen att jag lämnade kvar dem i Sverige den här veckan kan jag säga. (Nu låter jag som en tv-reklam men det är faktiskt sant. :) )
Så här ser de ut:



Kommer inte ihåg vad de kostar, runt 150 kronor kanske, men de är värda vartenda öre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Mitt namn är Charlotte Lindgren och jag har precis börjat en kurs som kallas för Ung företagsamhet. Kursen går ut på att vi elever ska få prova på hur det är att driva ett eget företag. Min affärsidé är att skapa handgjorda smycken, i synnerlighet armband och huvudsmycken. Jag undrar nu om du skulle kunna tänka dig att kunna svara på några korta frågor för att hjälpa mig med mitt arbete?



* Hur gammal är du?



1. 13-20



2. 21-30



3. 30 eller äldre



SVAR:



* Tycker du att det finns behov för fler smyckesdesigners i Karlstad?



1. Ja



2. Nej



SVAR:



* Skulle du vara intresserad att köpa huvudsmycken?



1. Ja



2. Nej



SVAR:



Tack på förhand!



/Charlotte Lindgren



www.fairytalejewelry.blogg.se

2009-11-04 @ 19:02:25
URL: http://fairytalejewelry.blogg.se/
Postat av: Niklas C

Svar: Tack för tipset =) Jag får prova det nästa gång jag är förkyld... Jag börjar faktiskt må lite bättre nu =)



Kramar tillbaka

2009-11-04 @ 21:32:02
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0