Blir galen

Tjejen som jag ska kolla på rummet hos idag eller imorgon skulle maila mig igår för att bestämma tid. Inget mail har dock dykt upp än... :S Så här sitter jag och kollar inboxen var femte minut och vågar inte röra mig fem meter ifrån en dator utifall det skulle dyka upp nåt. Japp, så gärna vill jag ha denna lägenhet framför gårdagens. En annan anledning till att jag inte vill röra mig utanför vandrarhemmet idag är att jag har superont i min ena stortå, den ser lite uppsvälld och röd ut dessutom. Skumt, typiskt om jag skulle blivit biten av nåt exotiskt djur och bli tvungen att amputera bort hela tån eller nåt. Borde kanske kolla upp en vettig sjukförsäkring...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0