Granizado con Baileys

Eftersom jag för tillfället bara har ett futtigt deltidsjobb är mina fritidsnöjen ganska begränsade rent ekonomiskt just nu. Inga större utsvävningar med andra ord. Ikväll blev det världens godaste Baileys slushie med Kam på Suis. Nu blir det nog vaniljté och en film framför datorn innan jag kallar det en dag och kryper ner under täcket.
Since my financial situation is quite unstabile at the moment though my only employment is a part time job, my friday night entertaiment is quite limited. Tonight Kam and I went to this cafe called Suis where they serve the best Baileys slushies in the world (well I never had them anywhere else but I presume it´s hard to make them taste better than that). The rest of the evening I will spend in bed with some vanilla tea and a movie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0