My hooker boots

Nyss hemkommen från den obligatoriska vinkvällen efter spanskalektionen. Ikväll lyckades vår lärare lura mig att ramla av stolen under lektionen då han ville att jag skulle visa mina fina stövlar för de andra. Jag försökte lite nonchalant och smidigt sträcka upp ena benet i luften vilket leder till att den kassa stolen jag sitter på tippar över åt andra hållet och jag dimper ned i golvet. Lite pinsamt dårå... :S I övrigt har det varit en mycket trivsam kväll med trevligt sällskap. Någon kväll måste jag verkligen komma ihåg att ta med mig kameran så jag kan lägga upp en bild på oss från våran stammisbar. Tills dess får ni istället avnjuta en bild av posen jag försökte åstadkomma tidigare ikväll.


Jag har shoppat idag också förresten, ett par svinsnygga skor och en vibrerande mascara. Mer info om det kommer imorgon. Nu måste jag sova! Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Niklas C

Hahaha vad pinsamt att ramla av stolen.. Men snygga stövlar =)



Kram

2010-02-05 @ 17:37:06
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0