Dagens hjälte och dagens pucko

Dagens hjälte

Hon räddade 4-åringen från pappan. Maria, 28 ingrep när pojken blev misshandlad.

Vad glad man blir när man vaknar på morgonen och surfar in på Aftonbladet och det första man får läsa om är denna underbara människa. Om det fanns fler Marior skulle världen vara en bättre plats!



Dagens pucko



Någon idiot som gått på denna annons och sedan blivit bestulen på pengar av företaget gråter nu ut i Aftonbladet. Jag älskar citatet:
"Jag kommer aldrig mer att beställa varor från utländska företag på nätet. Bara om det är en säker beställning via internetbanken från kända svenska företag."
Var liksom inte det något man fick lära sig i internets begynnelse? Jag ska inte ens ge mig in in diskussionen pulverdiet för jag blir alltför upprörd, men personen kan ju testa att halvera sitt matintag istället för att lägga pengar på en massa pulver, det ger viktminskning plus att han/hon sparar en massa pengar. Pucko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0