Söndag

Jobbar på mitt "hemliga" projekt idag. :) Fast så hemligt är det inte längre, då jag inte kunnat hålla mig från att berätta for folk i min närhet, dessutom har ni ju trailern för det här nedan. Jag och två kompisar håller nämligen på att försöka arrangera en modevisning i början av oktober och Kam kommer att göra en dokumentär om det som ska läggas ut på youtube. Så just nu har vi fullt upp med att designa en varsin kollektion, samt fixa alla detaljer som krävs inför visningen. Här nedan ser ni min moodboard för min kollektion, inspirerad av 1500-talets Frankrike och Marie Antoinette av Sofia Coppola men med mörkare höstigare färger. Dags att återgå till arbetet. Ikväll blir det mexikansk restaurang med Kam och Kristina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0