Birthday party

Nästa vecka kommer min hett efterlängtade MacBook och jag kan återgå till civilisationen igen. 
Jag har fullt upp den här veckan som vanligt. Idag hade vi en final presentation av en tråkig gruppuppgift som gick ut på att designa väskor av reklam-banners. Presentationen gick bra förutom att jag glömde bort vad en av mina klasskamrater hette. :) Nu har jag bara en final presentation, tre sluttentor, och två inlämningsuppgifter kvar denna vecka sedan får jag sommarlov. 
I helgen hann jag i alla fall med lite försenat födelsedagsfirande. Ville helst bara låta denna ångestfödelsedag gå obemärkt förbi men Selena och Polly vägrade gå med på det, så de anordnade en födelsedagsfest med massa mat, sangria och ¨tårta¨ hemma hos Polly i lördags. Supertrevligt och det kändes lite lättare att fylla vuxen. 
Jag, Selena och min blivande room mate Harold. (Måste flytta från mitt kära lilla hus i slutet av juni då de jag hyr av ska flytta ut. Som tur är hade en av lärarna på min spanskaskola ett rum ledigt så det löste sig snabbt.)
¨Tårta¨

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som du fick ett bra firande iallafall! jag e också snart där :)



HAHA, vet du att läraren som jag hade igår frågade vad man ska säga när man flyttar istället för ett, två tre. Och självklart säger jag: vi flyttar...NU!!! HAHA. Det glömmer man aldrig!



KRAMAR

2010-06-15 @ 08:32:13
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ser ut som en bra fest ;) MYSIGT!



Vet du, idag var jag på barnkalas när en 1åring plötsligt började storgråta och mamman tar av alla kläder för att se om han blivit biten eller stucken av något. Plötsligt ropar pappan: Sandra, kom, du e ju snart sjuksköterska, du kanske vet vad som hänt!!! GAAAAH!!!! Jag började svettas och skrattade bort det!! HAHA! Kanske bäst att inte nämna att man är ssk sen ;)



KRAMAR

2010-06-17 @ 21:48:00
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0