Snörapporten

Snökaoset är över för denna gång. Sju plusgrader och sol har gjort att det mesta av snön som kom igår redan har smält bort. Jag och en klasskopis pratade om det idag, det sk snökaoset och hur lustigt det är att man i det här landet är så pass inkapabla att hantera lite snö att det räcker med 2 cm (mer kan det inte ha varit som kom igår) för att skolor ska stänga igen och tåg ska bli inställda. Däremot varje gång det regnar och gatorna blir helt översvämmade och man inte kan gå utanför dörren utan att bli totalt dyngsur så verkar det inte bekomma dem det minsta. Mycket lustigt kan jag tycka.




Kommentarer
Postat av: Niklas C

Svar: Ja jag kan tänka mig att du saknar dina katter... Mattias ena katt gav vi bort till en kompis och den andra blev så sjuk så vi var tvungna att avliva henne. Hon fick en stor böld på ena sidan av magen. Efter ett tag försvann den, men sen kom den tillbaka och sen blev hon så dålig att hon inte orkade röra sig. Hon bara låg i en fåtölj och orkade varken gå till kattlådan eller matskålen, så vi fick lyfta henne dit och till slut så insåg vi att hon inte blev bättre så vi var tvungna att avliva henne =(



(Sorry för det sena svaret, jag har varit väldigt dålig på att svara på kommentarer nu ett tag.)



Kram

2010-03-10 @ 13:12:09
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hej vännen. hur mås det?

Du överlevde vädret ser jag ;) Utlandet är så klena när det gäller snö alltså.



Ta hand om dig! KRAM

2010-03-11 @ 18:50:34
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0