Tillbaka i verkligheten!

Gaah, har varit utan internetuppkoppling i fyra dagar då mitt modem pajat, men nu är jag back in the game again. Läskigt vad isolerad man blir utan internet. Ingen mail, ingen Facebook, ingen msn, ingen Spotify. Jag har haft massor att plugga i helgen så jag var tvungen att sitta inne mest hela tiden, vilket blir fruktansvärt jobbigt i längden om man inte ens kan ha lite bakgrundsmusik på. Har kört de få filmer jag faktiskt har på datorn på repeat hela helgen bara för att få lite ljud omring mig. Sex and the city, He´s just not that into you, Mean girls the September issue och Pride and prejudice. Kommer inte  att vilja se någon av dem på ett bra tag igen känns det som.
Lite fest hann jag i alla fall med. Selena fyllde 28 i lördags så det blev middag och drinkar i Gracia. Vi åt middag på någon halvdyr restaurang och jag beställde en Carpachio de gambas utan att riktigt veta vad det var, bara att det innehöll räkor. Det misstaget gör jag inte om kan jag säga, det var skivade slemmiga räkor utsmetade runt ett litet berg av friterat bröd. Yuck!! Mycket vin gjorde att det gled ner lite lättare men min mage har fortfarande inte förlåtit mig helt. Sedan drog vi vidare till en bar i närheten och festade vidare. Jag skulle dock upp och plugga nästa dag så jag gick hem vid 3-tiden.
 
Me and the birthday girl.
Fler bilder finns på Facebook! Nu ska jag försöka plugga lite, har två final exams denna vecka, plus ett final project som ska vara klart nästa tisdag. Well, well no rest for the wicked!
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0